søndag 9. mai 2010

Klar for bikinisesongen?


Jeg sitter og tenker over hvor mange som har panikk nå for tiden, siden sommeren nærmer seg med stormskritt! De har trent hele vinteren, for å se bra ut i bikini. Og mange har vel ikke begynt engang, men har fortsatt et lite håp.
Det kan vel jeg se langt etter, nå som jeg blir større for hver uke! Men nå er det verdt det også, får jo en lite prinsesse om noen måneder. Så dette med å se slank ut i en bikini må jeg vente med til neste år, hvis jeg i det hele tatt husker å trene til neste bikinisesong!! Jeg "glemmer" vel det tenker jeg, og skylder på at det var så mye på universitetet og på baby'n at jeg desverre ikke hadde tid.

Men nå som jeg sitter her og funderer på alt, så glemmer jeg aldri det første jeg sa til Christine da jeg fant ut at jeg var gravid. Vi hadde akkurat starta å trene til sommeren, for jeg hadde planer om å se litt bra ut i bikini for en gang skyld. Så da testen var positiv, presterte jeg å si: "Å nei, nå kan jeg i hvert fall glemme bikinisesongen!". Christine sa at det var kanskje ikke mitt største problem akkurat nå. Sant!!! Men det var det første som slo meg, for jeg hadde virkelig godt inn for denne treningen. Og nå sitter jeg her, og er snart gravid i uke 20! Jeg gleder meg masse!!! Er så verdt å ikke være klar for noe bikinisesong. Det tar vi en annen gang;)

1 kommentar: