fredag 14. mai 2010

Tiden flyr!!


Nå har jeg begynt på uke 20, og innser at tiden går utrolig fort!!! Lurer på hvor de siste ukene har blitt av jeg? Men nå nyter jeg graviditeten:) Er ikke kvalm lenger, bare hvis jeg kjenner noen rare lukter! Jeg har ikke så vondt i bekkenet, bank i bordet!! Og hun sparker:) Ikke alltid like kult når jeg tisser sikkert 20 ganger om dagen...men morsomt å kjenne at hun beveger på seg der nede:) Gleder meg til jeg kjenner det skikkelig godt uttapå magen, sånn at Hagi kjenner noe også.
Har fått ny termin etter ultralyden, og den er nå 1. oktober. Jeg har jo sagt i fra begynnelsen at hun kommer den 1. men nå er terminen satt den dagen...og tviler på at hun blir terminbarn. Men det finner vi ut når hun har lyst til å komme:)Vi får se;)

Hver eneste dag sitter jeg og ser på ultralydbildene. Syns det er så rart at hun ligger i magen min! Er jo litt spennende også:) Gleder meg jeg:)
Har også fått litt babyutstyr:) Har fått vogn, vippestol og bilstol av pappa og Irene. Så nå begynner det å hope seg opp med ting, og det er jo supert:D
Jeg har ennå ikke gått bersherk i butikkene! Har ikke kjøpt noe babyklær enda, flinke meg! Er ikke mye vits i å kjøpe så mye nå, siden hun kommer i oktober. Hun trenger litt tjukke klær. Så jeg venter litt med shoppinga, men det kommer!! Tro du meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar