tirsdag 8. mars 2011

5 måneder, og tid for kontroll:)

I dag har vi vært på kontroll!! Og vi har ikke lenger en liten baby! Ayshe var 7,7 kilo og 66,5 cm lang:D Så hun har blitt stor:D Hun fikk også vaksiner, noe som gikk overraskende bra;) Hu grein litt på den ene, men ga seg fort. Så der var hun flink:)
Hun ligger nå og sover, blir fort sliten når det er litt farting rundt. Hu pleier å blir ekstra trøtt etter vaksinasjoner, og det er nå bedre enn feber syns nå jeg;)

I går hadde jeg besøk av Ida:D Hadde ikke sett hverandre på en stund, så det var mye å skravle om. Hun har termin i juli, så hu satt med den kulen på magen! Da oppdaget jeg hvor mye jeg savner å gå gravid, selv om jeg var dritt lei på slutten! Men slapp av folkens, jeg skal ikke bli gravid med det første!!! Har nok med Ayshe,hehe..
Etter en stund kom Maria traskende fra jobb, så da ble hu med i skravlinga også. Er ikke noe problem å prate vettu;) Maria kommer i dag også, hun skal hjelpe meg litt med Ayshe, sånn at jeg får pakka litt;) Ayshe hater å ligge alene!! Jeg bryr meg egentlig ikke hvis hu surver litt i vippestolen og jeg ser på tv...men når jeg rydder og pakker da orker jeg ikke å høre på det! Så da blir det godt at Maria kommer i dag:)

Og så vidt jeg husker, så skal vi møte Chnett i dag også;) Hu skal ta håret mitt:D Har litt ettervekst kan du si og burde vel ha stussa håret;) Så da får gjengen vært litt sammen i dag da:)

Men nå skal jeg plante rumpa mi godt i soffan å se på Gode og onde dager! Jaja, vet hva dere tenker! Men hva ellers skal man se på når man er hjemme med en baby hele dagen. Utrolig hva man begynner å se på igjen altså!

Men ha en god dag alle sammen! :D

Her har dere litt bilder dere kan se på, siden det er en stund siden sist jeg la ut;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar