mandag 7. mars 2011

Borte bra, men hjemme best...

Da har jeg faktisk klart å dra rumpa mi hjem til Hadeland:D Etter ei uke i Bergen med mye stress og pakking var jeg faktisk klar for å flytte hjem igjen. De siste månedene har jeg sett at jeg ikke klarer dette her...jeg har rett og slett tatt meg vann over hodet! Så jeg bestemte meg da for å flytte hjem til Grua igjen og slutta på skolen. Akkurat nå er det det beste for oss:) De som mener det er dumt og alt det der, får bare mene det! Er mitt liv dette dreier seg om, ikke deres;) Skolen vil fortsatt være der senere. Også den dagen jeg bestemmer meg for hva jeg egentlig vil studere. Jeg syns heller det ikke er riktig at Ayshe og jeg skal bli her i Norge, og Hagi skal bli boende i Alanya. For hit kommer han ikke...vi fikk avslag på forlovelsestillatelsen vår. Så da reiser heller Ayshe og jeg nedover ganske så fort på en ferie igjen:) Så får vi i hvert fall tilbringe litt tid sammen:) Så da vet dere det, dere som har fulgt med i bloggen;)

Bortsett fra det så har jeg fått ei kjempe stor tulle!!!!! Vi skal på kontroll i morra, og jeg tipper hun er laaangt over sju kilo! Hun har strekt seg ganske mye også! Så er spent altså:D
Ayshe har også kommet i den perioden at hun er skeptisk til andre folk! Ingen er noe ålreite, bortsett fra meg:p Så jeg kan ikke akkurat bare lempe henne til noen, når hun ikke liker andre folk...hehe. Å sitte litt på fanget er greit, men ikke mange timer fra meg. Da får folk kjørt seg!

Nå drar jeg snart nedover, og holder på å pakke ut av pappesker for så å pakke mye av det ned i kofferter! Føler meg skikkelig heldig, også da med en selskapsjuk klump! hehe...

Er litt uvandt å ikke bo i Bergen lenger. Men man vet aldri om man er tilbake om noen år..for elsker virkelig den byen:D Selv om det regner mye! :p Også savner jeg Christine veldig!! Så håper hun kommer til sommeren på ferie:D Må jo ha noen å skravle med! Hadde aldri møtt noen som skravlet mer enn meg...men det var før jeg møtte Christine!!! <3

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Leit og høre at dere fikk avslag :( Hva var begrunnelsen for avslaget?? (med tanke på at dere har ei datter sammen, skal det jo mye til for at dere får nei) :(

    SvarSlett
  2. Eneste de sjekka var pengene, brydde seg ikke om noe annet...og det var da ikke nok. Og de sa nei.

    SvarSlett