lørdag 22. januar 2011

Besøk og kolikk!!

Etter en fantastisk uke har Christine reist hjem:( Har allerede gått en uke siden hun dro, men ble plutselig veldig tomt her og litt kjedelig! Noe som jeg håper blir bedre:) Men vi har kost oss masse!!! Vi har vært kjempe heldige med været så vi har vært ute hele dagen. Jeg har vist henne sentrum og havna. Vi var på shopping slik at vi fikk brukt litt penger! Det var heller ikke noe problem...salg i tillegg vettu:D Tok henne med på tyrkisk restaurant sånn at hun fikk smake tyrkisk pizza...noe som også falt i smak;) Ellers har vi bare kost oss og skravla masse. Hagi har vel bare vært glad for at hun har vært her, så han har fått litt pause fra skravlinga mi! hehe:p



Bortsett fra det har Hagi og jeg hatt noen tunge uker!!! Ayshe har nesten ikke sovet på dagen og bare ett par timer om natta! Vi har vært helt ødelagte! Vi økte mengden på melk og startet med litt grøt på kvelden. Men ingenting funka! Vi brukte dentinox, for vi så hadde hun begynte å få tenner men neida! Så gikk den survinga over til skriking...og ikke bare litt men så og si hele natta!! Da vi var på kontroll på torsdag fortalte vi hvordan dette var. Legen sa at hun hadde kolikk og at vi burde bytte til en annen melk. Vi fikk også dråper som vi skal gi henne om kvelden for kolikk. Dette funker faktisk!!! Hun har fortsatt litt vondt i magen, men ikke på samme måte. Jeg har økt mengden på melk enda mer og kuttet ut grøt. Og hun har det MYE bedre:) Så nå er vi litt mer opplagte enn før...fortsatt slitne, men ikke sånn som før. Jeg har det også mye bedre når hun ikke ligger og skriker, og jeg ikke får gjort noe med det!



Jeg savner Chnett og Maja utrolig mye!! Er så uvant å ikke ha dem på besøk hver dag:( Skulle ønske vi kunne hatt en skikkelig filmkveld igjen! Det hadde vært kos det. Hvis dere to leser dette så har jeg det kjempe bra...men skulle ønske dere var her! cmc<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar