onsdag 5. januar 2011

Endelig!!

Ja, jeg vet det er lenge siden jeg har blogga!! Men jeg trodde jeg skulle faa fiksa data'n min fort! Det har jeg altsaa ikke faatt gjort...saa da blir det skriving paa tyrkisk tastatur;)

Har snart vaert hos Hagi i fire uker!! Og gjett om det er godt:D Han koser seg saa faelt med Ayshe:) Og da koser jeg meg ogsaa. Han har faatt se hvordan det er aa ikke sove om natta og skjönner naa hvorfor jeg var litt uttafor noen ganger paa tlf! Men han er veldig taalmodig med henne naar hu ikke vil sove eller det er noe annet som er galt. Saa det skal han ha:)

Mange har spurt hvordan förste mötet var..og jeg var vel den som var mest nervös tenker jeg!!! :p
Men han var kjempe glad for aa se Ayshe og stod med det gliset paa flyplassen da vi kom:D...kosa seg skikkelig den förste kveld og jeg sa han kunne faa gi henne mat hvis han ville det. Han syns bare det var slitsomt! haha! Tenkte at da skulle han faa kjört seg om natta ja. Han er flink...ofte trött, men flink:)
Og vi har funnet ut naa at det holder med bare Ayshe for en god stund. For vi blir gale noen ganger naar hun ikke sover paa dagen i det hele tatt og bare surver til hun skal legge seg! Men det gaar...klarer i hvert fall ikke aa vaere sint naar hun da gir deg det gliset! Hadde hun ikke hatt örer hadde vel gliset hennes gaatt helt rundt,hehe...
Og jeg faar ikke trille vogna lenger! Det skal Hagi gjöre ja! Ikke stolt i det hele tatt skjönner du:)

Men ellers koser vi oss:) Har vaert regn i noen dager, saa da er det litt kjedelig. Men dagene flyr avgaarde forde;) Har vaert ute med Camilla noen ganger. Spist og skravla litt:) Anna og Rico var her, saa vi feira jul med dem:) Og saa har vi vaert litt sammen med familien til Hagi:)
Men saa er det bare 3 dager til Christine kommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Gjett om jeg gleder meg! Har planlagt masse! Saa det bare MAA vaere fint vaer til uka! Hun har aldri vaert her för. Saa vi maa vaere skikkelig turister:D Saa da maa jeg nok blogge litt om hvordan dagene vaares er da:)

Ayshe vaakne fem paa halv sju i dag...hun fikk mat sju, men skulle ikke sove igjen! Saa vi gikk inn i stua, slik at Hagi skal faa sove litt:) Jeg er snill mot han noen ganger! hehe...
Og for en time siden sovna hun igjen...men jeg faar ikke sove. Saa da sitter jeg og ser paa film og nyter stillheten:)

Men vi blogges senere...skal tilbake til filmen min.

Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar